2 april

Nu var det längesedan jag bloggade igen..
Men jag orkar inte ha det som första prioritet.
Helgen har varit riktigt härlig.
Slutade klockan 4 i fredags och var med familjen och åt mat även fast jag i te jobbade.
Vid ungefär halv åtta hämtade Paulina upp mig och vi åkte till Elin och drack vin.
Vid tio tiden gick vi till sea sound och hade det gött med garrett och Jordan som är paulinas kompisar.
Vi åkte tillbaka till Elin på natten och somnade ungefär vid fyra.
Jag vaknade tio i åtta lördagmorgon för att Palle vaknade och ville prata.
Efter ett tag somnade hon om, men det kunde jag såklart. Tack för det Paulina!
Jag Elin och Amanda hade en mys frukost med musik och tog det bara lugnt.
Vid 11 tiden någon gång vaknade Paulina, hon åt frukost och vi chillade lite till.
Vid ett ungefär så bestämde vi oss för att åka ner till stan och äta lunch.
Det är ju gratis parkering i downtown på söndagar så man får ju passa på.
När vi väl kom till downtown var det super svårt att hitta en parkering så jag och Paulina bestämde oss för att åka hem till mig och äta istället.
Vi släppte av Elin och Amanda och åkte vidare.
Vi åkte som galningar för att hitta ett bra matställe, vi åkte till en vietnamesisk resturang men hittade ingenting vi gillade. Sen åkte vi till en thai resturang men den var stängd.
Så vi bestämde oss för att handla på QFC.
Det blev kyckling och potatissallad.
Vi drog oss upp mot tredjevåningen för att se en film innan vi skulle tillbaka ber till dt och gå på bio.
Jag somnade som en sten i soffan och var inte alls speciellt sugen på att vakna när min värdpappa skrek att det var middag.
Vi åkte ner mot stan vid sju och tog ett pitstop på starbucks innan vi gick till biografen.
Vi såg the hunger games, ruggigt bra film! Jag är jätte sugen på att läsa böckerna eller se filmen igen. Men får nog vänta till den kommer så jag slipper betala pengar för att se den på bio igen.
Efter filmen åkte jag hem för att sova eftersom jag jobbade på söndagen. Vaknade vid kvart i nio och hade en lugn timma innan jag började jobba.
Hela söndagen var super skön.
Eftersom man börjar tio så missar man dom jobbigaste morgon timmarna.
Vi gick till parken vid tio nör jag började och var där tills det var dags för tvillingarna att sova middag.
Så vid tolv sov tvillingarna och mina värdföräldrar tog med Alexander på sin lunch.
Jag hade då två timmar där jag i te gjorde någonting. Jag fixade lite med tvätten och sen så åt jag lunch och kollade på tv.
Vid två kom mina värdföräldrar hem. Men då gick dom och la Alexander och tvillingarna sov fortfarande så jag hade det fortfarande lugnt.
När alla var vakna så åkte vi till en park i Madison och lekte innan det var dags för middag och sen sängen.
Så hela min söndag gick väldigt fort.
Idag har vi underbart väder i Seattle. 16+ grader och strålande sol.
Så under min rast så tog jag en promenad med Mikaela och sen åt vi lunch ute på balkongen.
Jag har ganska mycket jobb denna veckan.
Men från och med fredag kommer april vara hur go som helst!
Ledig helg, go vecka och sen Hawaii.
Härligt härligt.
Nu ska jag njuta av solen med axel.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2940582/images/2012/pic_196703558.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2940582/images/2012/pic_196703558.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2940582/images/2012/pic_196703781.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0