20 Februari

Jag vet det var en evighets evighet sedan jag bloggade men det har varit så mycket det senaste att jag inte har varken haft tid eller lust att lägga tid på bloggen!
Nu ska jag bli bättre igen och berätta lite om vad som har hänt. (mest i bilder)
Jag lyckades en vecka innan hawaii att göra en buckla min min värdfamiljsbil så ångesten för det låg på max i ungefär 5 dagar och då hade jag inte den minsta lust att blogga!

Sen den 2 februari drog vi iväg till Hawaii och gottade oss i en vecka.
Att flyga 6 timmar med tre småbarn var inte det roligaste jag gjort i mitt liv.
Det var ganska mycket skrik och konstiga blickar från folk runt omkring oss på planet.
Men när vi väl kom fram var veckan helt underbar!
Vi hade bra väder, Vi flög helikopter, Vi snorklade och såg valar och delfiner, Vi badade i poolen och havet, Vi hade mysigt med barnen, Vi pallade bananer ur ett bannan träd, vi åt på bubba gump och hardrock café.



Efter en underbar vecka på Hawaii så hade vi en sex timmars flygning hem.
Sen var det bara att sova och sen jobba i 9 timmar innan jag skulle hämta upp min mor och far på flygplatsen.
Och jössös vad skönt det var att ha dom här.
Dagarna bara flög förbi!
Vi åkte skidor, var på pike place market, åt middag i space needle, kollade utsikten i kerry park, åkte till snoqualmie falls, åt middagar hemma och bara umgicks kändes inte det minsta roligt när dom åkte hem!







Februari har verkligen varit en månad med mycket händelser!
Idag står träning, jobb och film med mickis och Emelie på schemat

Puss och kramar

Kommentarer
Postat av: suss rödluvan

Ja tack igen för en härlig vecka såå roligt ocg såå annorlunda ,nu är du så inne i allt så för dig är det vardag men att vara hos dig en vecka och sedan komma hem oj oj oj vilken skillnad det är på allt.Vilka fantastiska bilder du har lagt upp här. pösss min TÖS

2012-02-20 @ 22:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0