22 februari

6 månader i USA idag, galet vad tiden går!

Jag började jobba vid sex imorse och akka barnen var uppe.
det blev frukost och lek fram till ungefär kvart i nio, då var det dags för Alexander att gå till preeschool.
Vi lämnade honom där och sen fixade jag lite med städ disk och tvätt medans vår nanny var iväg med tvillingarna.
Det är alltid en ganska skön timma på dagen när inga barn är hemma och man bara fixar lite i huset innan man har rast.
Bid kvart i tio så var jag klar med alla sysslorna så då åkte jag och Mikaela ner till gymmet.
Det blev ett riktigt härligt pass med en timma löpning och styrka.
Mår alltid så bra efter jag tränat.
När vi kom ut från gymmet var det det super fint väder, solen lös och det var i alla fall 10+ grader ute.
När vi kom hem blev det lite mat och dusch och sen börja jobba igen.
När alexander kom hem vid två gick jag och la honom för sin nap och gav sedan tvillingarna ett bad.
Vid fyra när Mickis började så tog vi med oss tvillingarna på promenad på lite över en timma för att det var så himla fint väder!
Sen var det middag och sen läggdags för alla barnen.
När min värdmamma och mickis la tvillingarna så läste jag och Alexander Alfons Åberg och jössös vilka barndomsminnen jag fick!
Nu är det Movienight med Mickis.
Godnatt USA godmorgon Sverige




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0