25 februari

Hejsan hoppsan.
Det är ju typiskt att man kommer på att man ska blogga när man ligger i sängen och klockan är kvart i ett på natten.
Jag började halv sju imorse.
Det var en ganska lugn morgon och
Min värdmamma gjorde frukost muffins och barnen åt som galningar.
Vid halv nio drog vi iväg till science center och kollade på 3D film och lite annat smått och gott.
Det var riktigt mysigt och alla tre småttingar satt still i 40 minuter.
När vi kom hem varder dags för barnen att ta nap och jag fick rast.
När jag gick ner efter min rast så sov fortfarande barnen och alla var inte vakna förrens halv fyra.
Det blev en eftermiddag hemma.
Vi bakade kakor, och badade i diskhon.
När jag slutade vid sju var det bara att bytta kläder och dra ner till stan.
Jag Emelie och mickis gick och kollade på Gone på bio, det läskigaste jag sett på länge.
Nu ligger jag och Emelie i sängen och det är dags att sova.
Imorgon blir det jobb mellan 10-19
Godnatt USA godmorgon Sverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0