27 februari

Igår var en riktigt jobbig dag.
Det kändes supertungt att gå upp och jobba.
Jag hade hemlängtan och kände att jag bara ville åka hem.
Man saknar konstiga saker hemma.
små rutiner som man inte har här.
Jag saknar halv åtta hos mig och kvällsfika med mamma och pappa.
Jag saknar att ha tillgång till en bil när jag vill. sådana saker!
Förutom att jag hade hemlängtan så hade Axel feber och ingen av barnen ville nap:a
Men dagen gick ändå ganska bra. Vi vara bara hemma hela dagen, vi lekte och byggde med tåg och kollade på två filmer.
Så även den dagen var tillslut över.
Idag när jag vaknade kändes allting mycket lättare och jag gick på lätta fötter på något vis.
Vi åt frukost och lekte som vanligt mellan 06-08:50 och sen åkte Alexander till preeschool och tvillingarna åkte iväg.
Jag städade och fixade innan jag fick rast och åkte till gymmet.
Det blev ett riktigt bra pass och jag känner mig så himla nöjd varje gång jag sitter på bussen hem och känner att det gått bra på gymmet.
Eftermiddagen flöt på hur fort som helst.
När jag började halv två var bara axel vaken så vi lekte till Alexander kom hem från skolan.
Nör han kom hem så gick jag och la honom för sin nap, Han kan vara svårt efter skodagar ibland för att han är förr trött och han bir därför bråkig. Men idag gick väldigt bra.
Vid kvart i tre gick jag ut med tvillingarna på en promenad eftersom vi hade underbart väder i Seattle idag.
det var lite kallt men solen lös.
Vi var tillbaka från promenade vid fyra och sen flög bara tre timmar iväg.
Nu blir det nog till att somna till ett avsnitt av greys anatomy för imorgon är det 11 timmarsjobb dag innan det lugnar ner sig.
Godnatt USA godmorgon Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0