17 januari

Jag vaknade av att klockan ringde 08:55 för jag trodde att jag skulle Skype:a med mamma och pappa 09:00 men insåg sen att det inte var förrens klockan tio.
Så jag gick ner och åt frukost och satte sedan på mig träningskläder innan jag Skype:ade med mamma och pappa.
Nu längtar jag verkligen tills dom kommer! Det ska bli så himla roligt.
När jag pratat med dom åkte jag till gymmet och crosstrainade en timma.
Åkte sedan hem och åt, duschade och chillade fram tills jag började klockan fyra.
Då gick vi ut med alla barnen och lekte en stund men det var ganska kallt så vi vara bara ute i ungefär 40 minuter.
När vi kom in så badade jag och Mikaela tvillingarna och sen var det dags för mat.
Efter maten lekte vi bara.
Och vid sju slutade jag jobba.
Så nu är det film med Mikaela.
Imorgon är det jobb hela dagen.
Godnatt USA godmorgon Sverige


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hörrudu Emma Pemma, dags att uppdatera här lite tycker jag nog.. Löve u!

2012-01-31 @ 23:09:45
URL: http://heymlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0