11 mars

Jag måste nog var sämst i världen på att blogga. Men jag planerar alltid in massa saker eller så är det kväll och då ska jag sova.
Ska försöka ta mig i kragen!
I torsdags jobbade jag hela dagen. Men det var inget som kunde förstöra den dagen. Fick reda på att Filip och jonna hade bokat resa hit, så nu räknar jag ner till april ännu mer. Det kommer bli den bästa månaden på hela mitt år!
Jag fyller år, jag ska till Hawaii och sen kommer Filip och Jonna.
I alla fall, i fredags jobbade jag tidigt så jag jobbade mellan 06-16 vi lekte mycket ute på morgonen. Sen lämnade vi av Alexander på preeschool och vi skulle gått och hoppat i hoppborgar med tvillingarna men det var så himla mycket folk där när vi kom så vi åkte bara tillbaka igen. Så vi hade ungefär en timmas bilfärd sammanlagt men tvillingarna klagade inte.
På kvällen så var hela tjejligan här på Tacos.
Vi var 8 tjejer och det var riktigt trevligt.
Emelie och Hanna stannade och vi hade sleepover, som vanligt supermysigt.
Jag är så himla glad att jag hittat dom
två tjejerna.
När vi vaknade på lördagsmorgon så hade vi en riktigt dunder frukost med pannkakor och frukt.
Det var hur gott och mysigt som helst.
Vi skulle egentligen ha åkt ut till bainbridge Island men eftersom det regnade så struntade vi i det, vi tog istället lite shopping en kanon mysig lunch på en italiensk resturang där jag aldrig varit förut.
Och sedan helt spontant så gick vi till en tatueringsstudio och Hanna tatuerade sig.
Vi hade skojat om det på bussen och plötsligt var vi där.
Efter impulstatuerandet så velade vi fram och tillbaka om vad vi skulle göra med resten av kvällen.
Och det blev till slut bio, riktigt au pairigt och bra.
Efter filmen (this means war) åkte vi tillbaka hem till mig. Palle hämtade bara upp sin bil och Hanna Håkan väntade på skjuts.
Sen hade jag och Hanna en till sleepover.
Så när vi vaknade av alarmet imorse så tog vi det lugnt i sängen några minuter innan vi gick ner och åt frukost.
Jag hade mitt au pair möte idag, så vi kvart i tolv drog vi iväg mot tåget för att åka på au pair möte.
Vi skulle åka skridskor.
Det tog ungefär en och en halvtimma dit och sen var vi där i cirka 45 minuter innan vi åkte igen. Men vi fick vänta på bussen i 40 minuter och det blåste riktigt kallt i Seattle idag.
Jag möte upp Paulina och Emelie på starbucks och planerade Hawaii och pratade om massa annat.
Sen blev det en lugn kväll hemma.
Emelie följde med hem och senare kom Hanna och det blev film.
Glömde säga att jag och tjejerna ska gå på mamma Mia musikal. Det ska bli så himla roligt!
Nu ska jag sova
Godnatt USA godmorgon Sverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0