12 mars

Idag saknar jag min familj så himla mycket.
Jag har det bra och massa saker att se fram emot.
Men vill bara åka hem och träffa min familj nu!
Jag har en lugn vecka framför mig.
Idag börjar jag fyra så var på gymmet när jag vaknade och nu ligger jag och tittar på the holiday.
Blir nog en lugn kväll med film tillsammans med mickis.
Imorgon ska jag träffa Emelie och Hanna på en morgon kaffe innan jag ska till gymmet.
Onsdag blir det jobb och på torsdag är jag ledig.
Känner mig lite nere idag trots att jag har en lugn vecka, jag tror det är hemlängtan.
Har egentligen inget att klaga på här, men jag saknar min fina familj där hemma.
Att äta middag ihop eller bara ta en kvällarna och se på tv.
Och att träffa mina syskon och syskonbarn.
Jag hoppas att hemlängtan försvinner imorgon och att jag får lite positiv energi av Emelie och Hanna.
Puss och kran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0