15 mars

Torsdag och helt ledig!
Gött tänker ni! Men det är fan tråkigt.
Alla jobbar så man kan inte träffa någon, och idag har det dessutom regnat hela dagen!
Jag Skype:ade med mamma och pappa på förmiddagen och sen bestämde jag mig för att gå till gymmet fast jag egentligen inte var det minsta sugen.
Men det blev i alla fall ett helt okej träningspass.
Kom hem och slappade ihjäl mig innan jag skulle nere och möta upp Emelie med flera i stan.
Hade även en plan att kanske träffa en kille som la till mig helt oväntat på Facebook några dagar sedan.
Han bor i Seattle och vi skrev lite och han ville ses.
Jag var inte säker på att jag ville träffa honom.
Men vid nio tiden skickade jag i alla fall iväg ett sms och sa att jag satt på starbucks och att han kunde svänga förbi om han ville.
Jag var så nervös att jag kunde dö när jag väntade på honom.
Och han var trevlig och verkade inte vara ett läskigt freak så nu kan jag nog träffa honom utan att oroa mig för att han ska vara en yxmördare.
Nu ligger jag ner krupen i sängen och det är snart dags att sova.
Imorgon börjar jag ett så vi får väl se om det blir gymmet innan.
Godnatt USA godmorgon Sverige


Kommentarer
Postat av: eleni

wow, spännande med killen! och många av mina lediga dagar ser ut sådär med :(!

2012-03-16 @ 10:16:36
URL: http://blogg.veckorevyn.com/elenichrist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0