18 Mars

Nu börjar den hela jobb helgen lida mot sitt slut.
Fredagen slutade jättebra, Min värdmamma bad mig komma ner när jag låg uppe och kollade på aristocats.
Hon sa att hon hade 4 biljetter till en huskies (basket) match och att jag och mikaela kunde få dom biljetterna.
Jag blev helt överlycklig och bara studsade och bubblade hela dagen. så jag behövde bara jobba mellan 13-17.
Först sov barnen så då satt jag och Mickis och åt lunch och tog det bara allmänt lugnt.
När tvillingarna vaknade lös solen så då tog vi med oss dom på en timmas promenad.
Sen slutade Mickis och jag fortsatte att leka med barnen i trädgården i ungefär 40 minuter innan dom åt mat och jag fixade mig iordning.
Vi tog bussen till matchen vid halv sex och det var hur mycket trafik som helst, så jag och Mickis satt och sjöng på massa gamla 90tals låtar.
Matchen var hur cool som helst vi hade fått jättebra platser.
Det var så himla amerikanskt, massor med cherleders och alla hade på sig huskies tröjor.
Att gå på en amerikansk basket match var något jag verkligen ville göra innan jag åkte iväg.
det var så himla härlig stämmning och det var så amerikanskt som man har sett i filmer att det är.
När matchen var slut så körde paulina hem mig.
När jag kom hem blev jag lite ledsen för att jag inte skulle kunna följa med resten av tjejerna ut på lördagkvällen eftersom jag hade fått fredagskvällen av. Och jag skulle då jobba på lördagkväll.
Men lördagen blev ändå en mysig dag.
Jag och min värdmamma åkte med barnen till hennes syster och hade St. ptricks frukost så det blev gröna pannkakor.
Det var en hur lätt morgonen som helst barnen lekte lugnt och morgonen bara flöt på!
på eftermiddagen lekte vi bara ute på baksidan och tog en liten promenad.
så det hände egentligen inget speciellt under söndagen.
På kvällen åkte mina värdföräldrar iväg och hade datenight och jag gick och la Alexander.
Vi läste två böcker och sen somnade han som en sten.
Så då blev det på med mjukis kläderna och ta ett glas oboy och kolla på trassel.
Och denna dagen bara flyter på.
Jag började jobba klockan 10 i morse så jag åt en lugn frukost innan jag började jobba.
vi lekte i ungefär en och en halv timma innan barnen skulle lägga sig för sin nap.
Så nu ligger alla barnen och sover.
När dom vaknar så ska vi åka till flygplansmuseét och sen är dagen i princip slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0