19 mars

Idag har varit en super härlig förmiddag i Seattle.
jag vaknade från och till under morgonen på grund av barn skrik.
men gick upp vid tio i no för att äta frukost.
Jag åt frukost i lugn och ro och slappade sedan med mickis i ungefär en timma.
Jag hade tänkt att gå till gymmet, men solen lös ute så jag var mer sugen på att ta en promenad.
Det var lite kyligt men otroligt härligt. och bergen var hur fin som helst idag.
Jag gick i ungefär en timma i solskenet innan jag kom hem och åt lunch med mickis.
När man äter samma sak till lunch som man åt till frukost då är inspirationen dålig!
efter lunchen kollade jag på the hills en stund tills mickis började jobba.
och nu har jag slängt i en tvätt och ska kolla på den lilla sjöjungfrun innan jag börjar jobba.
Jobbar bara mellan 16-19 idag så det blir en kort dag vilket är skönt efter att ha jobbat hela helgen.
Imorgon blir det i alla fall gymmet eftersom det tydligen ska regna hela dagen.
det senaste har det regnat så himla mycket här i Seattle så jag längtar verkligen efetr solen nu.
nedräkningen till hawaii är i full gång.
nu ska jag njuta av den sista en och en halvtimmen innan jag börjar jobba.
puss och kram


bild från flygresan till Hawaii med min värdfamilj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0