2 mars

Då var det fredag igen, skönt!
Började jobba sex imorse och Hann plocka ur diskmaskinen, göra barnens frukost, äta egen frukost och städa innan barnen vaknade.
Vi hade en lugn morgon för alla barnen vaknade ganska sent.
Vid kvart över åtta åkte min värdmamma iväg med Alexander och reidar till doktorn, så då var det bara jag och axel hemma.
Vi tog det lugnt och gick en promenad med mickis.
Min värdmamma lämnade Alexander i skolan och kom hem igen vid kvart i elva.
Så det var lek i en timma innan tvillingarna skulle sova.
Så dagen var hur lugn som helst och tiden gick as fort.
Tvillingarna sov till klockan två och sen var det bara en timma tills jag slutade.
När jag slutade drog jag mig direkt till gymmet och körde crosstrainer och styrka.
Som jag sagt förut så är jag alltid så fylld av positiv energi när jag kommer ut från gymmet, kanske hjälpte till lite extra att det var fredag med.
Hade snackat med Emelie och Paulina och vi hade bestämt att dom skulle komma över på movienight.
Så jag handlade lite på vägen hem från gymmet och tog sedan en snabb dusch innan Emelie kom.
Vi lagade Tacos och åt som vanligt tills vi fick matkoma.
Sen kom Palle och vi fastnade i köket ytterligare ett tag innan vi gick upp på tredjevåningen och kollade film.
Så nu sitter vi här i soffan och ska snart gå ner och sova.
Godnatt USA godmorgon Sverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0