20 mars

Jag har tänkte lite på det där med planering.
Jag är en sådan människa som inte kan leva mitt liv utan att planera.
Jag behöver planera vad jag ska göra när jag är ledig, och vad jag ska äta till lunch.
och till och med vad jag ska äta till frukost kvällen innan jag går och lägger mig.
Även om det kanske inte alltid blir som jag har planerat så tycker jag det är skönt att ha en plan.
Jag vet inte egentligen om det är bra eller dåligt att vara en planerare, jag vet inte om det tar bort min spontanitet.
jag tror ibland att det kan vara bra och ibland att det är dåligt.


idag har jag också en 16-19 dag så jag började dagen med en lång frukost och sen hade jag en timmas skypedate med mamma och pappa.
Kändes skönt att prata med dom, det känns som det var så himla längesedan.
Jag fastnade sedan vid facebook ett tag innan jag drog mig mot gymmet.
Det blev ett härligt pass, sammanlagt en timmas crosstrainer och ett ordentligt pass för magen.
När jag kom hem så blev det lunch och sedan behövde jag ringa och kolla upp vart våra mamma mia biljetter tagit vägen eftersom dom fortfarande inte dykt upp i brevlådan och musikalen är imorgon.
Jag kände mig så himla vuxen när jag tog hand om det och dessutom på engelska.
Jag blev skickad till olika personer och blev tillbädd att ringa olika nummer, så det tog en väldans tid men löste sig till slut.
sen blev det dusch, och nu är det bara en kvart kvar tills jag börjar jobba.
Och planeringsmänniska som jag är har jag redan planerat vad jag ska göra när jag slutar.
Då blir det sex and the city och en kopp te på tredjevåningen, och sedan en tidigt sänggång eftersom jag börjar klockan sex imorgon.
Puss och kram


snygg brud på hawaii?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0