26 Mars

Nu var det längesedan jag bloggade, men ibland är det bara mycket eller att det är andra saker som man prioreterar.
Sen jag skrev senast har jag varit på mamma mia musikal, haft myskväll med tjejerna, jobbat, haft våffel frukost, och sen en heldag med tjejerna.

Mamma mia musiklen var verkligen helt underbra.
Teaterlokalen var hur vacker som helst, även fast vi hade platser ganska långt bak så såg man ändå ganska bra.
man såg ju självklart inte ansiktsuttryck och sånt men vi hade en super bra helhetsbild.
musikalen var helt underbar på engelska, det var en helt annan upplevelse än att se den på svenska.
Alla låtarna var orginal och ja det var helt enkelt hur bra som helst. När det var slut ville jag bara se den en gång till.

på torsdagen jobbade jag hela dagen och avslutade sedan med ett gött pass på gymmet.
på fredagen körde jag en snabb skype med mamma pappa och mina brorsdöttrar och sen en snabbis på gymmet innan jag åkte hem och tog det lugnt innan jag började jobba.
det var helt underbart väder ute, så jag satte mig ute med mikaela och barnen och tog en kaffe på baksidan innan jag började jobba. vi var ute ett tag innan vi drog iväg min värdmamma barnen och Mikaela och käkade middag och sen blev det lite film innan det var dags för barnen att sova.
och eftersom min värdpappa var iväg på jobb så gick min värdmamma inte ute och jag fick sluta.
det är det bästa när man får sluta klockan sju på fredagkvällen när man egentligen jobbar till elva.
Paulina och Emelie kom hit och vi drog ner till QFC och köpte frukt innan vi kollade på en film.
det blev alltså en perfekt chillfredag.

Jag jobbade hela lördagen men trots att det var en 11 timmars dag så gick det ganska fort.
och när jag slutade så kom Hanna och Emelie hit och vi hade myskväll alla fyra, vi la oss ganska tidigt för vi alla var trötta.

jag vaknade av mig själv klockan tio över 8 på söndag morgonen och hade en lugn stund i soffan med oboy innan jag väckte det andra tjejerna och ringde palle för att kolla att hon var uppe och påväg.
vi hade en supermysig våffelfrukost eftersom det var våffel dagen, efter det gjorde vi så gjorde vi oss iordning och drog oss ner mot stan.
vi hade en mysig dagen med lite shopping, lunch på en viatnamesisk resturang och sen tog vi en kaffe i parken vid nere vid pikeplace market.
sem föjde palle med mig hem och åt middag, och senare på kvällen så kom Hanna och Emelie.
det blev en helt perfekt mys söndag.

Idag har jag jobbat hela dagen och nu blir det modern family med Mickis.
puss och kram













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0