27 mars

Jag var inte speciellt sugen på att gå upp idag när klockan ringde 5:50 men när är jag det å andra sidan?
men när jag väl kom upp så flöt allt på ganska bra och morgonen gick ganska fort.
vid tio tiden kom Hanna håkan för att vi skulle ha playdate. Det finns ju inget bättre!
barnen leker själva och jag och Hanna stod och snackade.
vid starx efter elva så bestämde vi oss för att åka med tåget ner till pike place market och titta på fiskarna på fiskmarknaden.
Ingen stor deal tycker vi, värsta äventyret för en treåring.
Alexander tyckte det var super häftigt att åka med tåget, fisken var inte lika intressant men även det dög.
Vi kom tillbaka hem starx efter ett och jag la Alexander för sin nap.
Han somnade lätt, han har gjort det dom senaste gångerna jag lagt honom.
Så vid kvart i två tog jag min rast. Jag och mickis kollade på Top model Sverige innan det var dags för mig att börja jobba igen.
Eftermiddagen flöt bara på, och snabbt som tusan gick det.
Plötsligt var klockan sex och jag slutade.
Jag bytte kläder och väntade på att klockan skulle bli sju så att mickis skulle sluta. Vid sju gick vi ner till tåget för att möta upp flickorna på starbucks för en fika.
Vi var ett stort svensk tjejgäng idag plus två av Paulinas amerikanska kompisar.
En riktigt trevlig avslutning på dagen.
Nu är det dags att sova! skönt att börja sent imorgon så man kan sova ut.
god natt USA godmorgon Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0