29 februari

Började inte jobba förren fyra idag men självklart vaknar man av skrikande barn vid kvart över sju.
Hade tänkt gå på yoga och sen köra ett pass med kondis och styrka, men hade ont i halsen i morse och var supersnuvig så det blev till att stanna hemma istället.
Jag tog det lugnt fram till tio då kom hannisen och mickis fick rast så vi åkte ner till starbucks en stund och sen tillbaka hem för att se en film på tredjevåningen.
Det blev tangeld vem älskar inte barnfilm liksom?
Hanna åkte vid ett och Mikaela började jobba halv två.
Jag åt lite lunch och fixade ganska länge med att beställa en ny laddare till datorn för den jag har är det glapp i och den fungerar nästan inte alls.
Sen tog jag en promenad ner till QFC för att köpa kött till middagen och lite annat.
Jobbade sedan mellan 16-19 och vi hade en superlugn eftermiddag/kväll med middag och lek.
Nu avslutar vi kvällen med film och mys på tredjevåningen.
Imorgon blir det förhoppningsvis träning och sedan jobb några timmar på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0