5 mars

Ska jag vara ärlig så är jag just en en känslomässig berg och dalbana.
Ena stunden tycker jag verkligen om mitt jobb och andra är jag så trött på det att jag vill kräkas.
Jag gillar mins värdbarn, men jag är trött på allt det vanliga nu.
Det känns som om jag jobbar som hemmafru!
Jag leker med barnen, jag tvättar, städar och diskar.
Jag hade så himla hög förhoppningar innan jag åkte iväg och nu är allt så vanligt.
Jag vet inte om min upplevelse hade känts större om jag var i en hel amerikansk familj.
Nu är det så mycket svenska, skulle vilja ha mer engelska.
Dagen idag är i alla fall varit bra. Det har varit precis som vanligt.
Jag började jobba vid 06:00 jobbade till 10:00 sen åkte jag till gymmet vilket alltid får mig på bra humör.
Började igen vid 13:30 hade då en lugn halvtimma innan tvillingarna vaknade och innan Alexander kom hem.
När Alexander kom hem så gick jag och la honom för sin nap.
Han somnar alltid superlätt efter de dagarna han varit i skolan.
När han somnade så tog jag med tvillingarna på en promenad och lite lek på baksidan, sen flöt eftermiddagen på lugnt.
Vi åt middag och lekte och nu avslutar jag kvällen med te och sex and the city


Kommentarer
Postat av: Matilda

Fortsätt kämpa på, du får komma och hälsa på mig här nere någon helg, kanske blir roligare om man åker så?

2012-03-06 @ 05:51:43
URL: http://mati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0